BMW

BMW 1-Series M Coupe

BMW 1-Series M Coupe

This is the high-performance version of the BMW 1 Series Coupe and was announced via an official YouTube video and press release on July 9, 2011. At launch, some 6 months later, it was confirmed as the smallest and cheapest M model ever made by BMW. Unlike the other M models, the 1 Series M Coupe is powered by a twin turbocharged version of the N54 engine (tuned by M). Its body underwent some important modification as compared to the 1 Series Coupe, in the sense that is has a wider track and bigger body, even though it weighs some 77 lbs (35 kg) less than its sibling.

Класс: Road C1
Двигатель: BMW N54 L6
Объем: 2979 см³
Мощность: 342 л.с. при 5900 об/мин
Крутящий момент: 460 Нм при 4500 об/мин
Разгон до 100 км/ч: 4,19 с
Максимальная скорость: 249 км/ч
Коробка передач: 6-ступенчатая, механическая
Привод: задний
Вес: 1530 кг
Год: 2011

Официальный сайт :: Раскраски

BMW 1-Series M Coupe в Project CARSBMW 1-Series M Coupe в Project CARSBMW 1-Series M Coupe в Project CARSBMW 1-Series M Coupe в Project CARS

BMW 1M Coupe StanceWorks Edition

BMW 1M Coupe StanceWorks Edition

Класс: Road B
Мощность: 460 л.с.
Коробка передач: 6-ступенчатая, секвентальная
Привод: задний

Официальный сайт

BMW 1M Coupe StanceWorks Edition в Project CARSBMW 1M Coupe StanceWorks Edition в Project CARSBMW 1M Coupe StanceWorks Edition в Project CARS

BMW 2002 StanceWorks Edition

BMW 2002 StanceWorks Edition

Класс: Historic Touring 2
Коробка передач: 4-ступенчатая, механическая
Привод: задний
Год: 1974

Официальный сайт

BMW 2002 StanceWorks Edition в Project CARSBMW 2002 StanceWorks Edition в Project CARSBMW 2002 StanceWorks Edition в Project CARS

BMW 2002 Turbo

BMW 2002 Turbo

BMW's 2002 Turbo road car made the history books in 1973 by becoming Europe's first-ever mass-produced road car powered by a turbocharged engine. The 2002 Turbo's two-litre four cylinder engine provided 170hp of power, a figure that made the 2002 one of the most powerful cars on the road during its time. Unfortunately, the 1974 oil crisis forced an end to the 2002 Turbo's production after just one year as gas prices were soaring across the world. Only 1672 cars were produced during the model's limited production run, making the 2002 Turbo one of BMW's most iconic and most sought-after classics.

Класс: Historic Touring 2
Двигатель: BMW M10 OHC I4
Объем: 1990 см³
Мощность: 170 л.с. при 5800 об/мин
Крутящий момент: 245 Нм
Разгон до 100 км/ч: 7,3 с
Максимальная скорость: 209 км/ч
Коробка передач: 4-ступенчатая, механическая
Привод: задний
Вес: 1060 кг
Год: 1974

Официальный сайт :: Раскраски

BMW 320 Turbo Group 5

BMW 320 Turbo Group 5

Класс: Group 5
Двигатель: BMW M12
Объем: 2000 см³
Мощность: 400 л.с.
Крутящий момент: 336 Нм
Разгон до 100 км/ч: 4,09 с
Максимальная скорость: 281 км/ч
Коробка передач: 5-ступенчатая, механическая
Привод: задний
Вес: 780 кг
Год: 1978

Официальный сайт :: Раскраски

BMW 320 Turbo Group 5 в Project CARSBMW 320 Turbo Group 5 в Project CARSBMW 320 Turbo Group 5 в Project CARSBMW 320 Turbo Group 5 в Project CARS

BMW 320TC WTCC

BMW 320TC WTCC

Built to the Super 2000 touring car regulations, the 320TC is BMW's weapon of choice for competition in the World Touring Car Championship (WTCC) and countless national touring car series around the globe. Weighing 1170 kilograms, the car is powered by a 1.6 litre DI-turbo four-cylinder engine and a full adjustable six-speed sequential gearbox. Driven by veteran touring car aces such as Tom Coronel, Franz Engstler & Stefano D'Aste, the 320TC clinched five world championship wins.

Класс: Touring Car 2
Двигатель: BMW N45
Объем: 1997 см³
Мощность: 310 л.с.
Крутящий момент: 415 Нм
Разгон до 100 км/ч: 4,19 с
Коробка передач: 6-ступенчатая, секвентальная
Привод: задний
Вес: 1150 кг
Год: 2012

Официальный сайт :: Раскраски

BMW M1 Procar

BMW M1 Procar

Класс: Group 4
Двигатель: BMW M88
Объем: 3453 см³
Мощность: 487 л.с. при 9000 об/мин
Крутящий момент: 413 Нм
Разгон до 100 км/ч: 4,3 с
Максимальная скорость: 333 км/ч
Коробка передач: 5-ступенчатая, механическая
Привод: задний
Вес: 1020 кг
Год: 1981

Официальный сайт :: Раскраски

BMW M1 Procar в Project CARSBMW M1 Procar в Project CARSBMW M1 Procar в Project CARS

BMW M3 E30 Group A

BMW M3 E30 Group A

Класс: Group A
Двигатель: BMW S14
Объем: 2493 см³
Мощность: 316 л.с. при 6500 об/мин
Крутящий момент: 289 Нм при 7500 об/мин
Разгон до 100 км/ч: 5,19 с
Максимальная скорость: 293 км/ч
Коробка передач: 5-ступенчатая, механическая
Привод: задний
Вес: 960 кг
Год: 1991

Официальный сайт :: Раскраски

BMW M3 E30 Group A в Project CARSBMW M3 E30 Group A в Project CARSBMW M3 E30 Group A в Project CARS

BMW M3 GT

BMW M3 GT

Класс: GT3/GTE
Двигатель: BMW P65 V8
Объем: 3999 см³
Мощность: 481 л.с. при 8000 об/мин
Крутящий момент: 495 Нм при 5500 об/мин
Разгон до 100 км/ч: 3,5 с
Максимальная скорость: 291 км/ч
Коробка передач: 6-ступенчатая, секвентальная
Привод: задний
Вес: 1245 кг
Год: 2012

Официальный сайт :: Раскраски

BMW M3 GT в Project CARSBMW M3 GT в Project CARSBMW M3 GT в Project CARS

BMW M3 GTS GT4

BMW M3 GTS GT4

Класс: GT4
Двигатель: BMW V8
Объем: 3999 см³
Мощность: 416 л.с.
Крутящий момент: 395 Нм
Разгон до 100 км/ч: 4,09 с
Максимальная скорость: 276 км/ч
Коробка передач: 7-ступенчатая, секвентальная
Привод: задний
Вес: 1430 кг
Год: 2012

Официальный сайт :: Раскраски

BMW M3 GTS GT4 в Project CARSBMW M3 GTS GT4 в Project CARS

BMW V12 LMR

BMW V12 LMR

Класс: LMP900
Двигатель: BMW V12
Объем: 5990 см³
Мощность: 580 л.с. при 6500 об/мин
Крутящий момент: 670 Нм при 4500 об/мин
Коробка передач: 6-ступенчатая, секвентальная
Привод: задний
Вес: 900 кг
Год: 1999

Официальный сайт :: Раскраски

BMW V12 LMR в Project CARSBMW V12 LMR в Project CARS

BMW Z4 GT3

BMW Z4 GT3

Класс: GT3/GTE
Двигатель: BMW V8
Объем: 4361 см³
Мощность: 484 л.с.
Крутящий момент: 494 Нм
Разгон до 100 км/ч: 3,59 с
Максимальная скорость: 282 км/ч
Коробка передач: 6-ступенчатая, секвентальная
Привод: задний
Вес: 1225 кг
Год: 2012

Официальный сайт :: Раскраски

BMW Z4 GT3 в Project CARSBMW Z4 GT3 в Project CARSBMW Z4 GT3 в Project CARSBMW Z4 GT3 в Project CARS